GRAFIK ZAJĘĆ

 



Pilates Reformer - zobacz

Pilates Klasyczny - są to ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Regularna praktyka Pilates daje niezwykle szybkie i trwałe efekty. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji, poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu. Jest to wspaniałe uzupełnienie zajęć Pilates Reformer. Połączenie tych dwóch treningów daje bardzo duże efekty.

Medical Pilates - na tych zajęciach skupiamy się na wzmocnieniu mięśni głębokich, zwiększeniu świadomości ciała, kontroli oddechu. Zajęcia prowadzone są przez fizjoterapeutkę.

BodyArt medical&recovery - trening który kładzie nacisk na podnoszenie świadomości, odczuwania własnego ciała w celu usunięcia wszelkich blokad oraz przywrócenia prawidłowej postawy i zakresów ruchów. Idealny dla osób, które odczuwają ból swoim ciele, dyskomfort w kręgosłupie i biodrach.

BodyART Structure - najnowsza forma treningu bodyART, która dzieli pracę na 2 odrębne fazy - dynamiczną, mocną i otwartą fazę energii Yang oraz wyciszającą fazę Yin skoncentrowaną na pracy w pozycjach zatrzymanych. To holistyczny trening opierający się na pracy ciała w każdej płaszczyźnie, którego efektem jest sprawne, uelastycznione i silne ciało.

BodyART Dynamic - forma bodyART oparta na dynamicznej pracy z ciałem. Ćwiczenia łączą się w sekwencje, które nie mają początku ani końca, praca przebiega zgodnie z oddechem, a zmiany w sekwencjach przebiegają w płynny sposób. Trening ten nastawiony jest głównie na poprawę siły naszego ciała, ale jego holistyczne spojrzenie na człowieka sprawia, że wspaniale wpływa także na mobilność ciała, redukując także negatywny stres życia codziennego.